Bara tio timmar

Om knappt en timme är det dags att bege sej till jobbet. Dags att bege sej till mitt sista pass innan semestern. Ett
 
pass på tio timmar. Mellan nio och sju ska jag tappert kämpa mej igenom för att efteråt åka hem och inte återvända iklädd jobbtröja på åtminstone två o'n halv vecka. Jag ska åka hem, lägga en öl på kylning och om det dåliga vädret håller i sej ska jag se en eller fler av mina nybeställda filmer.
 
Dock får det inte bli för berusat, trots semesterdag nr 1 så får en allt se till att inte dra sej för länge, vid middagstid bär det av till Emmaboda och familjen Lina med Emma =) .

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0