Januariuppehåll

Ja, för att minnas vad jag gjort denna månen får jag allt kolla på det jag fotograferat. Det var inte särskilt mycket, men jag hade inte orkat ta igenom allt i detalj. Det har varit skönt att ha ett uppehåll härifrån! Men mest för min egen skull tänkte jag summera januari.
Jag och Caroline satte oss vid ett buffébord och åt oss rejält kräkmätta. När vi skildes åt skulle jag på möte med en tjej jag träffade på juldagsfesten, men det sköts upp till nästa dag.
 
 
 
 
Emma blev utkastad av sin fästman för en kväll och jag fick ta hand om henne. Vi käkade indiskt för första gången i mitt liv och jag drack en hemskt stor öl, men god - smakade som nåt jag druckit en sommar, lite flashbacks. 
 
 
 
 
 
 
Tårta vankas det på jobbet när någon har födelsedag (utom när jag fyller år, får nästan dåligt samvete när jag verkar vara den enda som inte firar mej själv). Har fö ätit lika dan tårta i tisdags och idag.
 
 
 
Caroline tog körkortet på andra försöket och vi mitt-i-veckan-firade med Asti!
 
 
 
Hon hjälpte mej även att ta min kanelbulleoskuld. Supernöjd blev jag. Bullmamma på väg!
 
 
 
 
Lärare och vikarier på Kulturama fick gå och se årets nyårsrevy, kanonbra! Kvällen efter vankades det utflyttningsfest och på söndagen gick jag på Les Misérable med Emma. Fy fan, jag hade den skönaste känslan i kroppen jag (inte) kännt på många år på söndagen den helgen. RIKTIGT bra helg, så glad och välmående trodde jag inte man kunde vara, med lyckopirr i stället för nervöspirr <) !
 
Så var vi framme på denna veckan. I måndags åkte jag och hälsade på Linas och Stefans lille Alvin som föddes den 13e.
 
Japp, det var väl det mesta.

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0