Kurs i Kalmar

Idag har jag fått pengar utan att vara på jobbet. Istället drog vi fyra kollegor till ostkusten på ergonomikurs. Varför vet jag inte egentligen, de tog upp exakt samma saker och information som vi tidigare läst i häften ... Men det var en rätt trevlig utflykt.
 
När jag kom hem blev jag dessutom bjuden på mat nere på pizzerian av mamma med sällskap. Dock hade de inte tid att vänta på min sena ankomst så de hade ätit klart innan jag ens fått in min mat. Jag fullständigt avskyr att sitta och vräka i mej mat när ingen annan gör det, känns som att de iakttar och hör varenda tugga jag tar.
 
Sen så har jag en bokad tid för ansiktsbehandling, i kalendern står det torsdag, men allt inom mej säger att det ska vara imorgon! Helt sjukt osäker är jag på mej själv om jag verkligen skrivit det på rätt dag. Får kliva upp vid nio och ringa bort till dem och kolla.
Får skylla på att jag glömt kalendern på jobbet eller nåt för att inte framstå som helt jävla retard =P .

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0