Det har gått som på räls

Idag har jag tagit mej för fler saker än igår, jag är helt slut och ändå har jag saker som blev ogjorda.
  • Jobba till halv ett
  • Sitta på Arbetsförmedlingen i över två timmar
  • Trängas på bolaget
  • Diska upp berget i hon
  • En timmes tupplur
  • Laga mat
  • Äta mat
  • Skrapa ihop i en matlåda inför morgondagen
  • Slänga kartonger på återvinningen
  • Tvätta håret
Sen orkade jag inte mer, har varit soffliggandes sen dess. Jag har kvar dammsugning, strykning och sortering av det senast tvättade, allmänt iordningplockande och laga gångjärnet till skåpsluckan så jag kan hänga tillbaks den igen. En annan dag. Imon har jag helpasset, 12 timmar, uff ... Är alltid lite närmre döden de dagar än andra.
 
God natt!

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0