Vilken härlig dag

Trots arbete, trots regnet jag fick ta mej igenom per cykel för att komma dit och trots träningsvärken har jag i ändalykt och ben så har det varit en bra dag! Kan vara för att mina nya hyresvärdar verkar vara så himla bäst.
De svarade på mitt sms vid elvatiden och frågade om de kunde komma upp en halvtimme senare. Så de fick varsin kopp kaffe och vi pratade om framtid och allmänt om våra liv och sysselsättningar. Flera förbättringar kommer ske.
  • Stam- och elkoll, eventuellt byte
  • Extranycklar
  • Förråd
  • Ett kodlås som inte krångar vid kyla
  • Ny, enklare tvättstuga
  • Lägenheterna görs inte till bostadsrätter
  • Kontrakt
Men framför allt slipper jag äntligen de paranoida häxorna. De nya verkar verkligen skitbra!

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0