2a advent 2013

Det händer mycket, både plus och minus.
+
  • Hade megaturen att i fredags se en länkdelning på facebook att extrabiljetter till Cats släppts till kvällen.
  • Hade dessutom megaturen att det fanns en kvar när jag ringde och bokade.
  • På sjs hemsida stod det att tåget jag skulle åka med i på lördagen var inställt, men inget annat. Men väl på stationen fanns information om ersättningsbuss så jag kom fram till Emmaboda i rätt bra tid ändå, om än något sent.
  • Julbak och glöggmys hos Lina i Emmaboda!
  • Dansuppvisning på Samarkand
-
  • All jävla snö som bara är i vägen överallt!
  • Snöhelvetet får två minus.
  • Nej, tre, för två minus blir ett plus.
  • Att Linas lille Alvin inte fick sin julklapp för att man den hårda vägen lärt sej att man inte kan lita på sina kollegor.
  • När jag äntligen kom hem från uppvisningen på Samarkand då jag fick släpa cykeln hem med all packning genom all nyfallen snö och jag hade lovat mej själv att inte gå ut mer i dag så stod det en bil parkerad framför cykelskjulet så jag fick parkera på gatan. Nu måste jag ut en gång till för att ställa in den bara för det.
  • Att mobilen fortfarande inte kan läsa mitt fulla sdkort så jag varken kan ta fler bilder eller radera gamla, så därför blir även detta ett bildlöst inlägg.
(Lånade mammas mobil till att fota denna)
 
 

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0