Slökrabb

Datorn min har blivit segare och segare. Först trodde jag det hade med internetet att göra, men sen började jag grunna på om man skulle rensa lite på hårddisken. Tog bort några som jag aldrig hört talas om och som verkade oviktigt, hade suspekta loggor etc.
Och sen slutade ljudet fungera. Då fanns det tydligen nån viktig ljudgrej med flummig logo i form av en blå krabba. Oh, well, döm inte hunden efter håren, boken efter omslag, jag vet, jag vet, jada jada ... Nu försöker jag återställa skiten så mina högtalare fungerar igen ...

Allt medan jag håller på att dö av sömnbrist och sockerkoma. Jo, en blev uppdragen till Norremark av pappa för att ragga rätt på en ny dator åt honom för att hans gamla drabbats av polisviruset. När man är där passar man på att köpa ett kilo eller två lösgodis i den där godisaffären, vad den nu heter.

Påsen därifrån har jag svullat i, plus sänkt två öl så energinivån är ju knappast "mört". På skalan är jag nog nere på "ung sengångare" eller "skrämd sköldpadda". Inte så många knop således, men inte helt stillastående - än.

Hej hopp, det är osammanhängande fredag!

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0