Lager på lager

Idag började jag med att vakna för att ta mej till Arbetsförmedlingen. När jag kom till receptionisten för att anmäla mej sa hon att jag skulle ringa kundtjänst istället.
- Men de har sagt att det går lika bra att komma hit!
- Ja, jo, men då får du sitta här och vänta, det är rätt lång väntetid, sa hon och visade på alla mänskor som satt i sofforna.
- Ja, men det går bra, svarade jag och satte mej på en ledig plats. Hade nästan lust att säga att väntetiden nog var lika lång och hemskt ogratis om man ringde.
Tog av mej jacka och skarf, bukrade upp med mobilen och förberedde mej på nån timmes väntetid.
Hann precis skriva klart ett enda sms så ropades jag upp. Shit, panik med att samla ihop alla jackor, väskor, papper och mobiler lite snabbt och följa med. Mannen tyckte det var konstigt att receptionisten sagt så till mej, för det var bara ett ärende innan mitt.

Bra bra, desto mer tid till shopping på först bolaget och sen Samarkand.
Tog faktiskt cykeln dit och så gick jag ett varv inne på gallerian plus ett besök borta på skoaffärerna innan jag var tvungen att vända hemåt.

Detta fick jag med mej hem.

Kommentarer
Postat av: caroline

Lika snygg som alltid! Kusin vitamin :)

Svar: Whoa, mange takk ^^ !
al

2013-04-06 @ 17:46:51

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0