Först lite mat, sen lite mat och sist lite dans

Dagen har bjudit på lite variation.
Först fick jag ett sms av Caroline om vi inte kunde kränga varsin pizza ihop och av en märklig slump sa vi att vi var sugna på exakt samma sak - Capricciosa med kebabsås och fefferoni. Smask!
Så hände vi lite på hennes balkong tills det var dags för mej att möta mamma på hennes jobb. Hon hade två timmars rast och ville gå ut och äta. Jag är helt på. Jag åt bara halva pizzan innan, så plats i magen fanns det.
Vi gick till Meet och jag åt lax, sjukt smarrigt!

När mamma gick på passet igen gick jag hem och bytte om för balettklass, gick ömsom bra och ömsom mindre bra idag.

Nähe, strax dags för sängen, upp innan tuppen imon.

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0