En ensam Valborg

Och även en bildlös, annars hade jag tex kunnat lägga upp en bild på chokladkakan jag bakade igår, men som även räckte till idag att smaska på. Det gör jag just nu och lyssnar på Vinyl 107 på delicast. De visade sej ha ganska precis mina favoriter på listan.

Har varit tokledig i två dagar, inget jobb och inställd dans, igår var jag som i chock över detta och vart handlingsförlamad, förutom kakbaket, men idag har jag varit lite effektivare, fått lite uppstädat här hemma med diskning och strykning av tre maskiner kläder som hängt på tork sen förra helgen.

Imorgon håller dock inte jobbet stängt som för de flesta andra, en annan fick hela passet 0930-1830 och en timme senare vankas det stepp. Synd, mamma ringde innan idag och ville hitta på nåt med mej imon för hon var ledig och hade tillgång till bil.
Jag blev uppriktigt ledsen, för vi gör nästan aldrig nånting, bara hon och jag.

Jag får kämpa på med att få upp bilder på bloggen, sen blir det tidig sänggång för denna damen.

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0