Good morning world dearest

Jag har drabbast av de konstigaste av cravings - att vilja prata på engelska, amerikansk eller brittisk spelar ingen roll.
Idag börjar flyttedag nummer ett. Tänkte jag skulle hinna med att lösa Melodikrysset och göra mej i odning innan jag packar ner prylar i lådorna Kläder, Böcker, musik, film och Hår och smink. Förhoppningsvis tar det inte hela natten så jag hinner hänga med jobbarkompisarna lite ikväll. De ska spela volleyboll mot andra företag och sen ska de till Grace och höra en kille på jobbet spela. Ja, han är visst nån DJ av nåt slag.
 
Men vi får se, det är den första september, jag har köpt soffa, jag har hämtat nyklar (utan några som helst extranycklar) the apartment is mine!
 

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0