Klicketi klick, tapeti tap

Fick ett sms i eftermiddags om att baletten var inställd pga sjukdom. Jaha, suckade jag och fortsatte packa upp de sista flyttlådorna med böcker, papper och pärmar jag inte har nånstans att göra av. Lådorna blev tomma, golvet blev fullt. Mamma och en familjevän kom och hjälpte mej frakta bort min älskade tvättmaskin som jag nu i efterhand inte fick använda. Medan allt detta hände fick jag ett sms av min stepp-/ och jazzlärare. Hon hade råkat ut för en åkomma och skulle till läkarn och kolla upp det, således undrade hon om jag kunde hoppa in för henne i steppklassen för nybörjare. Jag fick en låtlista och uppgifter som jag försökte hålla mej till tidmässigt, jag tror det gick bra, få se om de har nåt att säga till den ordinarie läraren nästa vecka =) .
 
Rätt lustigt egentligen, för några dagar sen tänkte jag på att jag vikarierade för stepp på min födelsedag förra året och så gör jag det nästan detta året också, bara några dar ifrån =) .
 
Nog funderat, dags att dra igång lite mat så jag kan ta med mej till jobbet imorgon.

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0