25årsdagen till ända

Så har klockan passerat midnatt och jag påbörjar mitt 26e levnadsår. Jag 25? Otroligt, jag är kvar på 21, jag passar bäst till det.
Iaf, vad jag än känner så påverkar det inte verkligheten. Jag hade noll planer för dagen, inte mer än att jag skulle sätta upp hyllor och tavlor och få lite ordning på mina osorterade papper. Ja, papprena fick ni ju se vad somm hände, jag är åtminstone två pärmar och en hålslagare back här hemma. Behöver även en redig bokhylla att förvara alla böcker och pärmar i insåg jag idag.
Hur som helst, framåt eftermiddan kände jag att jag kanske skulle lägga lite energi på att jag faktiskt hade födelsedag, det var inte bara en vanlig ledig fredag - egentligen. Frågade mina föräldrar om inte de kunde gå ut och äta med mej på stan och faktiskt hade båda två tid. Provade mammas förslag det nygamla stället vid Oxtorget som bytt ägare, namn och koncept. Gamla bekanta lokaler, men ny restaurang om man så säger. Väldigt få rätter att välja på, samt inget alkoholtillstånd, men, oh, så gott det var. Jag svepte min lax i ett huj.
Så lite firade jag iaf =) .

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0