Fortfarande ingen kontakt

Jag stänger av mobil, jag stänger av dator, jag byter usbuttag, men inget hjälper, det går inte att ta sej in i mobilen  via datorn för att hämta bilder =( . Bildlösa inlägg får det bli.
 
Idag har varit en skojig dag! Eller ja, det började med att nån ringde sju gånger med dolt nummer mellan 00-02 när jag gått och lagt mej och skulle sova. Men sen när jag vaknade halv nio har det varit fart. När jag fick tid över på morgonen slog jag in ytterligare två julklappar, sen blev jag upphämtad och åkte till Alvesta på dop där jag skulle kompa och understämsjunga till Emma. Det gick bra, fast jag var så nervös så hela bänkraden darrade när det var några få programpunkter innan oss. Pappan till dopbarnet sa att övriga gäster trodde att jag var kantor, trots att det fanns en riktig kantor med och spelade psalmerna. Haha, det får man ju faktiskt ta som en komplimang =)) !
 
Efteråt hängde jag med pappa på Samarkand och Västerport. Hittade fyra julklappar till samt julgran, ljusslinga och ett par underbara skor jag ska ha på julafton till min röda klänning! Kanske kan hitta en bild på Deichmanns hemsida ...
Ja, herre Gud, det blev ju fab!
Till min röda klänning, ja, som jag hoppas ska passa och att mamma kan sy axelband på, gillar inte bandlösa toppar och klänningar, men den var sjukt fin annars.
 
Känner mej tillfreds, tänkte sätta mej på golvet och slå in nu igen. En helvit helg för mej, imorgon väntas arbete hela dagen. Lika bra det, nästa helg ska jag med jobbet till Göteborg, det kommer garanterat bli blött!

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0