Pysseldag

Dagen har, trots soligt (men lite för svalt) väder, spenderats mest inomhus med pyssel. Äntligen har jag fått upp mina väggord jag köpte innan jul (!!!) . Allt som krävdes var montering på svart papper, fattar inte att det dragit ut så mycket på tiden.
Som jag skrev har jag varit mest inomhus, men lite utomhus har jag också varit. Där har jag sprejat några par örhängen med silverfärg för att de blivit bronsiga. Detta har jag också tänkt göra en längre tid, över ett år. Men att ta ut tummen i röven och gå och köpa sej en burk är uppenbarligen riktigt svårt och kräver mycket tid.
Trots att jag var i det mest ventilerade hus jag känner till, nämligen utomhuset, så gav sprejen mej huvudvärk och till följd av det illamående. La mej därför att vila mej. Så började det lukta mat. Visst i fan, jag höll ju på att koka burksoppa! Jag är en fara för mej själv, tänk så hade jag somnat och det börjat slå lågor ur saker! Nu blev spisen orangeprickig, duger för mej i detta sammanhanget.

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0