Träningsvärk - helt utebliven eller på fel ställen

Hade ett grymt danspass igår. Först gjorde vi uppvärmingen. Sen la vi på grejer på den. Då gjorde vi de nya delarna några gånger för att de skulle sitta. Där efter gjorde vi hela uppvärmningen igen inklusive de nya delarna. Jag tror jag dog tre-fyra gånger på den en o'n halv timmen. Hur känns det idag? Ja, inte har jag träningsvärk iaf. Jag som trodde att jag inte skulle klara ta mej ur sängen idag, så som jag kämpade igår. Typiskt.

Antingen får jag inte träningsvärk alls, eller så hamnar det på "fel" ställen - där jag redan har en massa muskler. Jag vill ju ha bekräftelse på att jag jobbat med ställen där jag knappt inte har muskler alls. Såna ställen är rumpan, övre baklår, nedre mage, insida lår och bröst. Istället smärtar det ofta i vader, nedre baklår, framsida lår, övre mage, axlar och triceps. Makes no sense. Vi ägnade tio minuter åt endast rumpträning igår, och ingenting idag. En lärare trodde det berodde på att jag hade en vältränad rumpa, men dessvärre är det nog inte sant då den består av oidentifierat daller, bristningar och celluliter. Verkar inte finnas ett uns av muskler i de skinkorna =( ...

Sen skulle jag bli glad också om träningen jag får genom dans och cykling tog bort lite (helst mycket) av det fett som omsluter musklerna, hur vältränade de än må vara. Frustrerande ...

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej! Fin blogg du har :D har du lust att göra ett bloglovin byte kanske?;)

2012-03-31 @ 10:08:30
URL: http://sannaandersson.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0