Sun, sun, sun, here it comes

Ååh, underbara dag! Solens strålar passar så bra på min fisbleka hy! Dock var det lite blåsigt så var man inte i lä var det rätt bitigt, men ändå!

Tog vägen om en sjukgymnast idag, men lyckades pricka in starten av deras lunchpaus, så fick sitta och vänta i 45 minuter. Fick tid på tisdag för en bedömning, och på receptionisten verkade det som att de bara behandlar med akupunktur, är det så är jag skeptisk ... När jag var klar hos sjukgymnasten för denna gången tog jag mej till jobbet trots att det var 75 minuter till godo. Så jag satte mej vid personalingången och solade för första gången på väldigt länge. Där var det lä och varmt och skönt. Underbara sol! Underbara dag!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hur har din helg varit ?:)



kram

2012-03-04 @ 20:38:09
URL: http://xkiddown.blogg.se/
Postat av: jossiii

fin blogg :)

2012-03-04 @ 21:40:30
URL: http://jjosefinfredman.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0