Snabbvisit och vikarie

Igår efter baletten lät jag cykeln stå utanför dansen och tog istället bussen till min stackars far som sitter fast hemma med gipsat ben pga brusten hälsena. Jag var ledig från jobb idag och tänkte åka in med närmsta buss innan steppen idag.
Men min stepplärare hörde av sej på eftermiddagen och undrade om jag inte kunde hoppa in och vikariera och om jag kunde komma in tidigare så vi kunde gå igenom lektionsmaterialet. Det gick bara en buss innan den jag tänkte åka med från början och den gick på det klockslag som klockan visade där och då. Så jag fick kasta ner mina grejer i väskan och springa ut till busshållplatsen utan att knappt säga hej och tack till pappa. Sen var ju bussen 20 minuter för senad, men det får man ju aldrig veta i förväg =/ .

Men vicket gick bra, imorgon ska jag upp och jobba igen efter två dagars ledighet. Och dessutom har jag ännu en ledig lördag denna veckan =)) ! Party!

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0