Låt oss köra en repris

Tog mej efter jobbet igår en timmes i ordninggörande innan jag åter hoppade på velocipeden och tog mej lite mer än halvvägs på min jobbfärdväg. Där bor Ellinor. Jag satt med öl och hjälpte henne hitta nåt att ha på sej, det var hela förfesten, men det var mycket roligare än det låter =) . Efteråt gick vi ner till Pauze och hade det allmänt bra.

Idag vaknade jag dock med lite huvudvärk, så det får väl bli treo till frukost. Igår lyckades jag även tacka ja till en fest till ikväll. Det innefattar förfest och utgång till Grace. Jag måste ta mej ner till stan och införskaffa material till förkröket, vilket är väldigt snart, inom en timme.

Först ska jag bakisbajsa.

Kommentarer
Postat av: Emma

Har du haft en bra helg ?:)



kram

2012-03-11 @ 20:28:22
URL: http://xkiddown.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0