Festligheter och nåldyna

I lördags hände det mycket. Det började med arbete till tolv. Under de 5,5 timmarna där lyckades jag fördärva mina typ åtta år gamla skor. Efter avslutat pass blev jag upphämtad av mamma med sällskap för att på Samarkand finna mej en jacka och nu även ett par nya skor att slita ut. Jacka gick rätt smärtfritt, men jag avskyr att handla skor, nästan lika mycket som jeans, så det tog sin tid och tillslut blev jag trött och kinkig så det blev ett par från det absolut sista stället. Det fanns ett par som jag gillade väldigt mycket inne i en sportaffär, dock fanns de bara i vitt som tjejmodell, killmodellen var svart, men också lite annorluna i form, design och storlek. Värdelöst!
Efteråt hem och sova en timme, för att sedan bila ut till skogen och festa till det med lite nära släkt. Toppen!

Idag har jag varit ledig från jobb, men ska strax ta mej till balett x2. På förmiddagen var jag åter hos sjukgymnasten och det var som jag befarade. Ingen massage eller gymnastik - akupunktur. Så nu har jag provat det för första gången, rätt smärtsamt ibland. Och jag tänker att iom att jag utförde en full behandling så kan jag ju lika gärna gå på de två andra som rekommenderades, vem vet, jag kanske blir friskare än nånsin i ljumsken!

Ska bara få min sträckning i andra benet att läka ... Känns som det kommer ta sin tid och att jag får lägga min spagatkarriär på hyllan ett tag =( .

Kommentarer
Postat av: evelina jonasson

Hej, fin blogg du har! :D

Intresserad av bloglovin byte? :-)

Kram Evelina

2012-03-06 @ 19:54:03
URL: http://honevelina.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0