En dag att paja på

De materiella tingen har inte varit på min sida idag. Vi kan ju börja med att nämna att mina leggings sprack i ändan precis innan jag skulle cykla till dansen, och eftersom jag redan var sen så hann jag inte byta. Självklart dansade jag inte så som bilden visar, jag hade ett par shorts över.
På väg till dansen då, när jag kommit lite mer än halvvägs började det skumpa, smattra och skramla under mej. Punka på bakdäcket - igen! Det fick jag ju bara för några veckor sen. Men denna gången har mamma lovat att laga så jag slipper lämna in den denna gången.
Sen var det dans, för sent kom jag på att mina plåster tagit slut så fick allt vackert kränga på mej tåskorna ändå och köra på. Tåskorna valde att paja min stackars lilltå ...

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0