Det börjar gå riktigt bra

Iaf på kulturplanen, men det får man ju se hur länge det håller i sej. Inte bara blir jag överöst av komplimanger av sånglärare och övriga deltagare i klassen, jag har även fått förtroende att vara med i en danstävlingfilm. Min balettlärare stod och pratade med en meddansare till mej och så bad hon mej och en tjej till komma fram för hon ville prata med oss alla tre.
- Er tre var de första jag tänkte på när jag anmälde mej till tävlingen så jag frågar iaf, och så berättade hon mer om tävlingen som hålls i tyskland och att det ska vara som en reklamfilm. Hon tänkte sej även att allt skulle utspela sej i vattentornet på Teleborg, det som ekar. Jag känner mej faktiskt hedrad, med tanke på hur många andra bra dansare som finns på skolan, men å andra sidan vet jag ju inte ännu hurdan dans hon tänkt sej att vi ska genomföra.

Men detta kommer inte ske förrän en eller två veckor efter påsk, så jag antar att jag får återkomma med detta.

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0