Vem? Var? Vad är klockan?

Vaknade 1830 och trodde det var morgon, blev lite stressad iom att jag visste att jag inte ställt nåt alarm. Jag som bara skulle ta en tupplur, sov tre o'n halv timme. Jaja, jag hann iaf klappa och ta farväl av björnarna innan pappa skulle köra in dem till stan i varsinn låda för avlivning =P .

Hur jag ser ut i huvet? Som vanligt ... Frisören ringde och sa att min kusin kört och vält med cykeln på de 200 metrarna hon har till jobbet, så hon var på lasarettet och röntgade sej. Blir nog ingen permanent, jag får klippa mej en donut och sova i om nätterna istället ...

Har förresten fått bilderna av Emma från i måndags, ska bara få ner alla till hårddisken, sen blir det ett inlägg om pannkakor och bilåkning =)) !

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0