Redo för avfärd. Eller?

Noterna är tejpade, naglarna är målade, blommorna är vattnade, maten uppäten, datorn ska snart stängas av och katten skulle ha fått mat om jag haft nån ... katt. Men det har jag inte, därför behöver jag inte tänka på det!

Går runt och sjunger på Anthem i stämmor (tyvärr fixar jag inte alla tre samtidigt, endast två åt gången med hjälp av ljudinspelare) medan tiden närmar sej fyra. Anthem är ingen låt jag behöver öva på, men tänkte låta hjärnan slappna av lite från de fyra auditionlåtarna jag tragglat i veckor. Samtidigt som jag sjunger går jag runt i lägenheten och kollar om det finns nåt jag glömt packa.

Shit pommes, jag skulle verkligen behöva nåt stärkande, fast jag inte behöver så är jag redan nu nervös. Jag ska inte ta nåt stärkande, i vart fall inte i form av alkohol, jag behöver vara i bästa fysiska kondition.

Jag ska ha med mej sex par skor för fyra dagars resa. Två av paren är dansskor, beroende på underlaget i danssalen väljer jag vilket par jag kommer använda. Ett par ska jag ha på fötterna, dessvärre går inte utomhusets val av väderlek ihop med mitt val av skor. Var i herrans namn ska jag få plats med de tre andra paren? Väskan går knappt stänga som det är.

Vad har jag glömt packa ner? Nåt är det. Nåt viktigt, det känner jag på mej.

Hur ska detta gå? Snälla, låt mej lyckas!

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0