Jag är ett vrak

Jag ligger två blogginlägg efter, dels från Göteborg och dels från midsommar, men jag orkar inte. Jag orkar inte bädda med nya lakan i sängen, så jag sover helt utan. Jag orkar inte bära ut resväskan i förrådet igen, så den ligger tom och tar massa plats. Jag orkar inte laga nån riktig mat, så min kost består mest av mackor och snask. Jag orkar inte med nånting, vill bara ligga under mitt påslakanlösa täcke. Tyvärr hinner jag inte det, nu under semestertider jobbar jag nästan heltid, dessutom har jag lovat sjunga på en begravning på fredag, så måste öva lite på det. Så ska man utöver det vara social med vänner för att dölja, och för en stund glömma, hur man mår.
Fuck ...

Kommentarer
Postat av: l i l l t h i l d a ♥

Hoppas att allt är bra med dig :)

2012-06-29 @ 00:34:51
URL: http://lillthilda.se
Postat av: ▲ Emmasophie - bloggen om mode

~ glöm ALDRIG att du är PERFEKT som du är!

2012-06-29 @ 12:47:29
URL: http://emmaasophiee.blogg.se

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0