Vad jag och den lilla sjöjungfrun har gemensamt

1. Vi har ben.
2. Men ingen röst.

För andra gången i mitt liv har jag drabbats av förkylning som sätter sej på stämbanden. Dock är denna gången värst. Igår var jag hes som attan och lät som nån som försöker spela trumpet som egentligen inte kan, idag är jag i princip helt stum, det kommer bara luft och lite gnissel. Enbart när jag talar med överdrivet djup röst kommer det fram ljud.
Jag tycker det är så fascinerande med heshet, särskilt när jag så sällan är det själv. Jag kan inte låta bli att försöka sjunga, det kommer nog inte påskynda mitt tillfrisknande dock =/ ...

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0