Merlin säsong 5

Då har jag äntligen betat av alla 13 avsnitten på Melin säsong 4. Det har tagit sin lilla tid när de varit inlagda med treminutersdelar. Det var under säsong 3 som någon kommit på namnet serien går under på youtube och därför förhindrat enligt upphovsrätterna att få läggas in i tiominutersdelar som det var från början.
Men klart, vill man så går det =) . BBC är snåla med att bara låta folk inom Storbritanien se deras webbtv. Utomlands kan man ju se svts webbtv iaf.

Men, när sista delen i sista avsnittet var slut dök det upp samma text som i tidigare säsonger. Will return. Varför? känner jag lite. Hur mycket mer finns det kvar att visa ur Arthursagan förutom att Arthur ska dö? Jaja, jag kommer titta, får jag gissa kommer de spela in i år och släppa serien i höst/vinter nån gång.

Kommentarer
Postat av: din musikkoll

Tips: Själv kollar jag på watchseries.eu, hysat bra sida med många serier där man själv kan välja var man vill kolla. Var bara noga med att klicka ner allt spam etc :)



Kika gärna in på min nystartade musikblogg och lägg någon kommentar! T.ex. på dagens fråga! Hoppas du haft en bra dag :)

2012-01-05 @ 20:54:49
URL: http://dinmusikkoll.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0