Underbara vår!

En riktigt kämpig dag på jobbet som, som tidigare nämnt, började 0400. Nu är det äntligen slut. Det gick ändå hyfsat bra idag, man var lite flummigare än vanligt, men kul hade vi. Dock fick jag nåt så in i fan ont i ryggen, får sova med kudde i svanken inatt.
När jag klev ut genom dörren på jobbet med cykeln möttes jag av det härliga, om än lite lågt gångna, solskenet. Det doftade vår och jag fick faktiskt anstränga mej för att inte le så tydligt när jag susade fram i det härliga vädret =) . En bra dag att välja att föda en tronarvinge på ;) .
Oh, kära vädergud, låt detta förbli, låt det aldrig mer falla snö och bli minusgrader!

Nu ska jag krypa ner i sängen med choklad och kolla på gårdagens Big Brother-avsnitt, för det har jag förtjänat <) !

Kommentarer
Postat av: Emma Lannebrink

Hej! Allt bra med dig?

Läs min blogg som handlar om mitt liv med adhd och depression, den dagliga kampen om ett bättre liv. Följ även mitt intresse iinom fotograafi.

Säg till om du vill göra bloglovin eller länkbyte!

Kram. Btw, det vore kul om vi kunde kommentera varandras bloggar nån gång om dagen? tycker alltid det är kul med kommentarer :D

2012-02-24 @ 12:45:31
URL: http://adhdochfoto.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0