Seg och skön dag

Gårdagen var kämpig.
  • Upp för att ta sej till jobbet 0450
  • Jobba till 1830
  • Cykla hem i ösregn
  • Göra sej i ordning snabbt som attan
  • Bussen till stan för att gå på personalfest
  • Komma hem 0230
Är det konstigt att jag bara tog av mej mina regnblöta kläder och la mej direkt i sängen för att i princip sova till tre på eftermiddan? Jag vaknade vid niotiden och gick upp för att tvätta bort sminket och borsta tänderna, ingenting var utsmetat, jag hade fortfarande läppstiftet intakt. Jag blir nästan skrämd över hur stilla jag ligger när jag sover =O .

Ikväll har det varit sängen och tvn, kollade nu senast på sista halvan av Dirty Dancing, så nu har jag sett den en och två halva gånger =) . Arbetsdag imorgon, god natt, god natt!

Kommentarer
Postat av: Emma

Svar: Jag tror inte heller på pauser efter det jag varit med om.. Det är som du säger, antingen vill man eller så vill man inte.



Det kommer lösa sig på något sätt tids nog! Och jag hoppas verkligen det bästa för dig. Du förtjänar en pojkvän som bryr sig om dig och älskar dig. Och du förtjänar en fin lägenhet och ett bra jobb. Det absolut bästa tjejen! :)



Kramar :)♥

2012-02-20 @ 19:32:23
URL: http://xkiddown.blogg.se/
Postat av: Anonym

bloglovin byte?

2012-02-21 @ 12:23:21
URL: http://www.feliciaannorlundaa.myshowroom.se

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0