Frisk och julklappsfri

Alla tekoppar och clementiner lönade sej, ingen som helst förkylningskänsla i kroppen idag =) ! Istället har jag varit en runda hos mamma och gjort klart pappas sista julklapp, dessutom rivit potatis - sjukt jobbig sysselsättning! Men sen dog sysselsättningarna ut. Av nån slags utmattning slumrade jag på soffan ett slag, men efteråt kände jag att jag lika gärna kunde sitta hemma ensam och glo på tv som där.
 
När jag kom hem blev det dock inget tvtittande, jag packade om och gav mej ut och agerade tomte. Klapputdelning i stan, men bara till särskilt utvalda som Jojje, moster och kusin.
 
Det sista aktiva jag gjorde var att slå in och krusa klart alla klappar, nu är det gjort, nu behöver jag inte bekymra mej för dem förrän jag ska öppna mina egna =) . Eller jo, mammas stora klapp är rätt svårfraktad, den får jag nog lite bekymmer med.

Kommentarer
Postat av: Emma

Svar: Skönt att höra!

God jul & gott nytt år tjejen :D ♥

2012-12-23 @ 19:10:30
URL: http://xkiddown.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0