Ännu mera stök

Sitter och myser framför ett avsnitt av Sex And The City som jag sett minst fem gånger förut och kände sug efter den nya risifruttismaken jag köpte tidigare idag. Blev lite besviken, smakade inte alls så mycket saffran som jag önskade. Jaja, får mer av den varan snart, om tågen går som man vill blir det julbak i Emmaboda i helgen, inkluderat lussebullar =)) !
 
Härom dagen hämtade jag ett paket på konsum. Det värsta paketet jag varit med om! I sej vägde det inte så himla mycket, men det är en bit att gå, samt att det var kallt och snöigt så det yrde i ögonen. Armarna var helt skakiga och bortdomnade när jag äntligen kom innanför dörren. Sedan var inte innehållet alls som jag hade önskat. Alldeles för stort! Vet inte om jag kommer kunna ge bort det i julklapp som tänkt, kanske blir det blocket.
 
Igår fick jag säga nej till att hoppa in och jobba, hade repetition inför julshowen. Men det blev lite inkasserat ändå. Jag fick hoppa in och vicka en jazzklass som slutade precis innan min. Hur nervös kan man bli inför sånt? Jag tror iaf det gick bra, gruppen var runt 13-14 år, så de hjälpte mej också =) .
 
När jag kom hem efter att ha handlat med mamma på City Gross fann jag en rulle wellpapp inklämt bakom handtaget. Pappa hade lovat mej en bit från sitt jobb så jag kunde slå in den sista klappen till en vän, väldigt generöst av honom att köra in med dem i snökaoset. Lite väl generöst. Hela lägenheten är full med wellpapp nu då jag bara var i behov av kanske en tjugondel av biten =) ! Så hur jag än försöker städa, så blir det bara mer och mer stök!

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0