Stenhård helg

Idag har jag inte gjort många knop, bara legat och degat i sängen precis hela dan, just nu med chips, choklad, godis, läsk och Big Brother ;) . Men för att åter bli mänsklig känner jag att jag behövde en sån här dag.
Det började i fredags, jobb till sju, sen hem och göra sej i ordning för utgång. Premiär för mej på Stars'n'Stripes och dum som jag var blev det efterfest där jag föll i däck. Så med linser som suttit i sen fredag förmiddag, oborstade tänder och hår samt smink som inte såg ut som kvällen innan gick jag genom stan för att ta med till cykeln som äntligen kunde ta mej hem. Väl hemma tog jag ut linserna och tvingade jag i mej lite mat, sen föll jag i däck igen.

Halv sju vaknade jag på kvällen, då hade jag en timme på mej att äta, duscha, göra mej i ordning för lördagens festligheter som bestod i förfest och sen Grace. Bara två öl, ingen efterfest, mådde mycket bättre när jag vaknade idag än igår =) .

Nästa helg blir nog lugnare, men vi får se, allt kan hända.

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0