En liten uppdatering

Ligger i sängen, skönt, skönt, min stackars kropp har arbetat hårt idag i danssalen. Denna dansvecka har gått oerhört snabbt. Kanske för att tåklassen på söndagen och sången och teatern på måndagen var inställda pga påskledigheten, kanske för att jag bara haft ett jobbpass hittills denna vecka och därför sovit bort mer av dagarna. Kanske av nåt annat skäl.

Imorgon är det fredag och trots att det inte är påsk så är jag ledig! Och på lördag också! Jag har helsöndag, men de timmarna brukar gå rätt bra, värre är det med hellördagar. Så vad ska jag göra min lediga fredag och lördag? Emma bjöd mej hem till sej och vi ska laga och äta mat, snaska lite och kolla på film, ett och annat glas rusdryck slinker väl ner och massa ord ska väl bytas =) . Längtar ...

Nu ska jag kolla på Pinocchio, såg att den fanns på youtube, har säkert inte sett den på så många år att det inte går att räkna på fingrarna.

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0