Vad är det jag sitter och gör?

Det här är som riktigt kontorsarbete, men tyvärr får jag inte ett öre i betalt för alla timmar jag lagt ner på datorn i helgen. Vad gör jag då? Jo, jag har mina låtar i handen som jag ska sjunga på fredag, men jag är inte nöjd med noterna. Den ena innehåller för mycket direktioner och repriser och den andra går i en för hög tonart. Så vad göra? Ladda ner ett notskrivarprogram, sätt dej med papprena och gör om så det passar mej, skriv ut.


Låten som skulle sänkas från A till G är nästan klar, jag ska bara scanna in i mammas dator så jag kan möblera om lite i dem, det gick inte flytta systemen i notprogrammet som jag ville, utan det blev en massa tomrum mitt i som jag vill fylla i. Den andra låten som bara ska skrivas av, fast mer rakt, har jag precis påbörjat, å andra sidan har inte den ett pianokomp som ska skrivas ut, utan bara melodislinga.

Heja mej, nu får jag allt snart lägga mej. Kanske ska ta en omelett innan, kom på att efter frokosten har jag bara ätit två nektariner och några nötcrème =S .

Kommentarer
Postat av: mahtab

fin blogg!<3 allt bra?

2011-09-26 @ 15:54:58
URL: http://matiib.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0