Tioårsdagen till ända

Kollade på Fahrenheit 9/11 ikväll, har inte sett den förr. Blev rätt besviken, trodde den skulle handla mer om själva attacken. Förutom det har jag faktiskt inte tänkt så mycket mer på minnet av denna amerikanska svarta dag. Jag spenderade den istället på Ikea. Inte länge dock, en o'n halv timme inklusive matpaus, men hittade det jag behövde trots lite kompromisser med mina inre visioner och Ikeas utbud.

Hoppas faktiskt på mindre jobb nästa vecka. Denna veckan hade jag åtta timmar på schemat. Det slutade med att jag jobbade 26 timmar och 45 minuter. Nästa har jag 8,5 och om jag skulle behöva hoppa in hoppas jag på korta inhopp på 3-4 timmar, de är skönast, men det var riktigt längesen jag var med om dem.
Men jag längtar desto mer till alla danstillfällen med sång och teater som upptakt =) !

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0