Sena frukostar bra frukostar

Idag vaknade jag vid halv elva, sen låg jag väl och drog mej i en timme tillsammans med datorn. Försökte klura ut lite digitala notskrivarsvårigheter. Då gäller det först att komma på vad den korrekta termen för att "gå in i ettan" och "gå in i tvåan" på svenska är, sen lyckas hitta den korrekta översättningen till engelska för att därefter kunna söka i programmets internetforum för råd och hjälp. Mycket googlande blev det, men det löste sej faktiskt tillslut.

När det var gjort kände magen att den behövde uppmärksamhet, en stadig lunchfrukost blev det och jag är fortfarande mätt. Bäst jag återgår till mitt notskrivande/transponerande, jag måste snart komma på hur man gör ett inskjutet system för coda att börja.

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0