Jag känner mej stressad

Ja, inte som i tisdags då jag fick stressa som en idiot till jobbet för att chefen ändrat mitt schema utan att säga till IGEN. Det slutade med att jag inte hann hämta andan efter den intensiva cykelfärden innan jag fick hoppa in och börja jobba. Inte bra, jag höll på att svimma, så fick gå och lägga mej på köksgolvet med fötterna på en stol. Jag skulle tagit bussen istället.

Iaf, idag skulle jag egentligen varit ledig, men fick hoppa in pga sjukdom. Då fick dagens planer alltså skjutas fram eller pressas in. Måste förbi stan och akuthandla sånt som håller på att ta slut. Hade även tänkt sätta mej på biblioteket och i godan ro hitta noter till min audition. Men det vägrar jag göra under tidspress så jag får skjuta fram det till tisdag istället innan baletten.

Nä, nu får jag rappa på om jag ska hinna med stan, man vet aldrig vad det är för köer.

Kommentarer
Postat av: Malin

Anmäl dig gärna till dagens blogg hos mig, här är direktlänk: http://nightmarecandyy.blogg.se/2011/august/onsdagens-vinnare-ny-omgang.html :D

2011-09-01 @ 19:42:49
URL: http://nightmarecandyy.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0