Ett karriärbyte?

Idag fick jag brev från lottakåren. De ville att jag skulle komma på deras informationsmöte och allra helst gå med sannolikt. Kanske ett alternativ om Mallis går åt helvete! Eller inte, brevet hamnade i papperskorgen.

På tal om att gå åt helvete, är riktigt besviken över min insats på teatern idag, sången innan gick bra, men så är ju nivån på under nybörjare, tycker jag. Men jag får ju glänsa med min kunskap då ;) . Hoppas hjärnan funkar bättre med övriga kroppen imon. Börjar med arbete, slutar med två gånger balett.

Kommentarer
Postat av: Bella

Hej hej :) är allt bra med dig? Hoppas du får en toppen dag! Kram

2011-09-20 @ 09:44:30
URL: http://belladavis.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0