Bättre sent än aldrig

Ja, på bilden ser vi min frukostförberedelse som nu är omvandlad till frukost. Sitter och äter på en riskaka med ost (som fö är mycket godare än ostriskakor) och kollar på Adam Live. Väldigt svårt dock, för det är väldigt buffrigt på just tv3play.
Klev upp sent idag, trots att jag redan vaknade klockan sju och var kissnödig, men jag var trött som fanken och det var svinkallt i rummet, så låg med täcket upp till näsan så länge jag förmådde.

Nu är hela frukosten uppäten och jag blev kräkmätt och sömnig. Man kanske ska ta sej en lur.

Kommentarer
Postat av: sofia

Fin blogg:)



Kolla gärna in min blogg:)

2011-09-15 @ 14:06:03
URL: http://soffiia.myshowroom.se

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0