Vill inte stiga upp idag

Inatt och idag har jag sovit i ungefär tolv timmar. Jag vaknade nångång vid tresnåret av att datorn var med och trängdes i sängen, så jag ställde ner den. Vaknade igen för kanske en halvtimme sen. Jag vill bara ligga kvar i sängen, helst somna igen. Känna muskler avdunsta och skelettet förtvina.

Okej, kanske inte. Men vad har jag för anledning att vara trött egentligen? Jag vet inte, vi tar det från helgen.

Fredag: Jobbade till sju, cyklade hem, kollade på tv och drack ett par öl, somnade vid tre efter att ha kollat på Döden Klär Henne.

Lördag: Pappa kom in till stan vid tolvtiden, vi for upp till Samarkand för att hitta mej en ny jacka som födelsedagspresent. Fann en på BikBok, samt ett par snygga högklackade höstskor. Nu måste jag hitta nån att gå ut på krogen med så jag kan använde dem innan snön kommer! Vi käkade sedan varsin bakad potatis med skagenröra och frågade om han skulle göra nåt ikväll. Han trodde att han bara skulle vara hemma och kurera sin snarkommande förkylning och då frågade jag om jag kunde hänka på, så jag slapp sitta ensam en hel helg igen.
Slutade med att jag satt ensam hemma hos pappa mellan 16 och 04 och kollade på tv och film tills jag gick och la mej ...

Söndag: Var allmänt slö och sömnig, åkte in till Max och åt, sedan hem och fortsatte med slöandet framför dator och tv. Gick och la mej runt halv elva.

Måndag: Uppstigning 0450, cyklade till jobbet och kom hem igen strax innan 15. Gjorde mej iordning inför sång och teater. Pappa kom in vid 17 för att lämna mina glasögon jag glömde hos honom, fick skjuts ner till dansskolan. Efter teaterlektionen med vikarierande lärare fick jag och en kurskamrat skjuts hem. Somnade framför datorn nån gång mellan elva och tolv.

Nu är jag här, lyssnar på regnet utanför, hoppas att jag hinner peppa till mej till baletten ikväll.

Kommentarer
Postat av: Anonym

SV: Veet, den är fortfarande fast på hjärnan. ;)



Förstår att du var trött efter allt det. :O

2011-10-18 @ 15:34:03
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Anna Katana

Tyvärr har jag inget efternamn på den där Robin men chansar väl på att han var runt 23-25 år gammal år 2003 (:



Du har haft rätt fullspäckade dagar ändå måste jag säga.

2011-10-18 @ 18:24:11
URL: http://annakatana.devote.se
Postat av: Malin

Jag är med och tävlar i en fototävling och skulle behöva lite röster så det skulle va snällt om du vill rösta på nummer fem i detta inlägget: http://elifoto.blogg.se/2011/october/fototavling-rosta.html som tack för det blir du sen länkad. Om du röstar säg till så jag vet vilka jag ska länka. kram

2011-10-18 @ 19:05:18
URL: http://nightmarecandyy.blogg.se/
Postat av: TildurHildur

Tjena, nu är det så att jag vill ha lite hjälp... är fett sugen på att bli rödhårig.. men om du kikar in på mig blogg så får du jätte gärna slänga in vad du tycker, har lagt upp lite alternativ. Jag är inte en såndär "attention whore" som bara vill ha mycket statiskt. Jag vill helt ärligt bara ha lite tips och hjälp! :)

2011-10-19 @ 21:43:33
URL: http://tildursliv.blogg.se/
Postat av: Anna Katana

Synd :/ Hade varit kul att få reda på vem han egentligen var, haha.



Förstår det, dansen lär ju pigga upp. Man ska ju bli pigg av att röra på sig och göra sådant man tycker är kul säger dom (:

2011-10-20 @ 12:20:02
URL: http://annakatana.devote.se

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0