Vilken härlig dag

Den här dagen har varit den bästa på väldigt länge.
Det började med att jag satt och lyssnade på Radio88 när en särskild låt spelades. Hade aldrig hört den förut och jag försökte googla och youtuba den utan resultat. Så jag skrev ett litet inlägg i deras gästbok, nån kanske kände igen den. Att det var!

Det visade sej vara Vikingarna, före Christer Sjögrens tid som frontman, låten hette Export, som jag faktiskt förstod när jag hörde den.
Alltså den är så löjligt klämkäck och den fastar på hjärnan, skitrolig!


Sen blev det jobbardags, jag träffade min kära kollega som varit bortrest, jag jobbade med två andra underbara kollegor (nu jobbar det bara riktigt riktigt bra mänskor på mitt jobb som jag tycker jättemycket om, jag är så himla glad för det), en utländsk kund tyckte att jag looked amazing, och på vägen hem såg jag Nanne Grönwall på andra sidan övergångsstället tillsammans med "sitt" gäng. Tydligen är det så att hon ska spela en teaterföreställning i stan imorgon kväll.

Nu är jag hemma, pappa har födelsedag idag, så grattis till honom, träffar nog inte honom innan fars dag. Tills dess har jag lite playprogram att ta igen, jag börjar genast.

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0