Leverans

Ja, här sitter jag då och är hundvakt åt hunden som mamma skulle vakta, därför att hon blev skickad till röntgen för misstänkt lungsäcksinflammation eller vad det var för nåt krångligt. Samtidigt gör jag mej i ordning för baletten, öppnar mitt paket från Cdon som kom idag (inget från Tradera idag, tyvärr, men hoppas på imon) . Dessa filmer plus dessa fantasiska t-shirtar kom! Nu ska jag bara bestämma mej för om de ska vara i garderoben eller på väggen, och om de ska vara i garderoben, ska de göras om till linnen, helst brottarmodell? Jag tycker inte om att använda t-shirt och äger därför nästan inte en enda, men de få som finns ligger underst och längst in  ...
Igår fick jag även sytt mina nya teknikskor och de ska invigas ikväll. Jämfört med de gamla där stortårna stack ut var det verkligen på tiden att uppdatera =/ .

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0