Cry, cry, cry

Idag har jag varit jätteledsen. Det finns väl ingen egentlig anledning till det, men jag har bara velat gråta hela tiden. Jag har varit sängliggande och knappt ätit nåt. Men lite uträttat har jag fått iaf. Jag har skrivit ett personligt brev till ansökningen, fyllt i övriga ansökningsblanketten, haft ett pass balett (som kanske ökade mitt humör med något litet snäpp, men det var inte den endorfinkick det brukar), tagit foton till samma ansökningsblankett som tidigare nämnts.
Och nu ligger jag i sängen igen, har valt två av de 50 bilder som togs som jag ska skriva ut och välja den bästa av dem.

Nu ska jag nog göra mej iordning för att sova och kanske gråta en sista skvätt =( .

Kommentarer
Postat av: moa

de finns perioder i alla kvinnorsliv när dom är lite nere & så..de kan vara helt utan anledning eller att de har var stressigt,man känner sig pressad inför nånting osv..men är de något är de bara skriva!:)

kramar i massor

2011-05-03 @ 14:28:44
URL: http://www.nattastad.se/moas

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0