Att leva i landet på målsnöret

Först bli snuvad på det långa förstaplaceringen i ESC på lördan, sen bli nerskickade under isen efter två hoppfulla perioder i hockeyn på söndan. Så nära, men ack så långt borta, att sikta på guld men få silver och brons. Två dagar i rad. Det är nästan mer än vad kan stå ut med.
Aja, nya tag. Idag blir det dock inte många knop. Har övat på auditionlåtar och kollat ikapp på missade tvprogram hittills idag. Vad som komma skall vet jag väl inte riktigt, men får jag motivation till det ska jag ta tag i smutstvätt och stryktvätt.
Intressantare än så blir det inte.

Kommentarer
Postat av: Anna Katana

Nej förstår inte heller vad myrorna ska göra inne, de har ju sina stackar att bo i.



Jag orkade inte ens se hela matchen igår, och när jag läste resultatet idag var jag enormt glad över att jag inte såg hela. Däremot möttes jag av en mycket glad kollega idag så hade satsar 50 spänn på Finland så hon blev ca 11000 kronor rikare.



Kram

2011-05-16 @ 18:16:33
URL: http://annakatana.devote.se

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0