Söndagkväll = tvkväll

Sen jag kom tillbaka till stan från pappa har jag varit stepplärarvikariemedhjälpare och sen tog det aktiva slut. Det har varit tvn som gällt under kvällen. Först kollade jag in det nya programmet som jag inte minns namnet på. Jag har kallat det Mentalisterna under flera dagar, men det visade sej vara fel =) . Det var ett gäng mentalister med i programmet iaf. Och det var väl lite spännande ibland, underhållande ibland, men får se om det blir att man ser fler avsnitt.
Klockan nio fick det börjas zappas mellan Fenomen (fick gå in på Kanal 5s hemsida och kolla upp namnet) och Big Brother, för att så småningom lägga hela min uppmärksamhet på det sistnämnda. Det tog också slut och nu ser jag slutet på sista Millenniumfilmen.

Vad som finns av värde att se efter det vet jag inte. Kanske stänger jag av tvn och ser klart på Gleeavsnitten jag fått i gåva på skiva, kanske struntar jag helt i allt vad skärmar heter och lägger mej och skapar egna bilder av mina upplevelser. Ät lite trött i ögonen faktiskt.

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0