Sovmorgon

Åh, vad skönt! Vaknade inte förrän 0730 idag och klev upp för tjugo minuter sen. En vanlig dag i mitt liv hade det varit typ natt fortfarande och jag hade somnat om och inte vaknat förrän elva igen =P . Men nu är jag piggelin. En bidragande anledning kan vara att jag faktiskt går och lägger mej några timmar tidigare än halv två, som det annars lätt kan bli.

I eftermiddag ska jag ju, som tidigare nämnt, ta mej till järntorget och PAS för att gå igenom BAauditionens olika diagonaler och kombinationer. Och jag som vaknade med träningsvärken från helvetet! Hade träningsvärk redan efter första auditiondagen, men den har inte direkt lindrats.

Jaha, nähe, frukost kanske. Återkommer väl med info om resultatet som ploppar upp ikväll.

Kommentarer
Postat av: Anna Katana

Ok,bra att ni har planerat nu i alla fall (: Alltid skönt att veta vad som händer.



Jo jag greppar alltid också micken när rockband kommer fram.



Hoppas det går bra idag trots träningsvärk.

2011-06-16 @ 13:40:32
URL: http://annakatana.devote.se
Postat av: Emma :)

hej, vad är dina planer för kvällen då? :)

2011-06-16 @ 19:05:00
URL: http://emmalundkvistt.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0