Nu ger jag mej

Det har varit ytterligare en kämpig auditiondag, om inte snäppet värre. Men jag är supernöjd med mitt presterande, hade nog inte kunnat gjort bättre ifrån mej med tanke på situationen. Vaknade dessutom 0545 av mej själv (när klockan skulle ringa 0630) så det börjar bli dags att krypa till kojs. Då jag inte behöver känna stress eller nervositet förrän imon hoppas jag på en god natts sömn.

Imorgon ska jag dock i förebyggande syfte, med ett gäng mänskor som hoppas på en plats på dag tre och dansa. Det som vi har gått igenom dessa dagar kommer åter på fredag och bäst vore att hålla de rörelserna vid god vigör så man inte står som ett fån sen och har glömt allt.

Ifall man nu skulle gå vidare ...

Kommentarer
Postat av: malinornell♥

snygg blogg! :)

2011-06-16 @ 00:28:45
URL: http://malinlinnnea.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0