Icke-sol, sömn och huvudbry

Det blev inte mycket av solen för mej idag, endast på den kombinerade promenad- och cykelfärden till jobbet vid halv tretiden. Att vistas på fjärde våningen med en långsmal inglasad balkong på solsidan ger inte mycket till övers för hudbränning. Därför hoppas jag på liknande väder imon, då har jag fri tillgång till gräsplätt utan insyn hela låmga dan om jag så vill!

Igår gjorde jag nåt jag inte gjort på evigheter. Jag somnade på soffan framför tvn. Visst att jag somnat i sängen när jag glott på dumburken mitt i natten, men tydligen var jag så utpumpad efter gårdagens arbete att jag slocknade i en reklampaus i Erin Brockovich. Vaknade upp igen halv två och gick nöjt och la mej i sängen istället.

Idag fick jag sms. I ett av dem en förfrågan om att ses i helgen. Hade situationen varit annorlunda, eller "som vanligt", hade jag med glädje tackat ja. Nu när allt är som det är är jag mer tveksam. Jag undrar om jag verkligen vill. Jag undrar varför avsändaren vill.

Nu när tvättmaskinen tvättat klart sängkläderna och jag fått dem upphängda tar jag och säger god natt.

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0