Göteborgsveckan

Ja, eftersom jag, ganska bra iaf, lät uppdatera bloggen medan jag var i Göteborg tänker jag nu bara lägga in några bilder med en liten tillhörande text. Mycket nöje!

Blev gott om tid att plugga monologtext på tåget upp på måndagen. Tyvärr visade det ju sej vara rakt i onödan.







Åh, så underbart det var att åka spårvagn igen! Hade verkligen saknat det =) .





Första stoppet blev nere på PAS för att hämta lägenhetsnyckeln. Rätt bra nostalgisk blev man. Här har man ju spenderat ett antal timmar av sitt liv. Även tre timmar till, tre dagar senare.






Första frukosten! Den kom att se ut i stort sett lika dan under hela min Göteborgsvistelse - 3 stekta ägg, juice och yoghurt.









Dessa naglar hade jag bestämt mej för att visa upp för alla jurymedlemmar.








Och visst gjorde jag en lysande dag 1 =)) !






Efter avslutad dag 2, dvs onsdag, klämde jag i mej en kyckling- och en kalkonburgare. Micromat iofs, men med fräsch sallad till så blev det inte så tokigt.






Och så har vi ytterligare ett blåmärke till samlingen. Säg inte att jag inte tog ut svängarna på dansen! Fast ändå tror jag det var just dansen som snuvade mej på auditiondag 3-platsen ...





Tjuvkikade avundsjukt på grannarna som fikade utanför sitt fönster. Såg mysigt ut.







När jag på torsdagen sedan fick reda på att jag inte kommit vidare till sista dan, kröp jag upp med nallen i soffan och kollade på Jönssonligan På Mallorca. Tyvärr måttligt road denna gång.




Så kom fredan då hemresan var bokad och så såg vädret ut så här ... Nog för att jag räknat med att stöta på regn i Göteborg, men att ha med sej två paraplyer var väl lite väl att ta i?






Mja, det blev en del kvar av kycklingsalladen eftersom jag naivt tänkte att det skulle räcka både som fredagslunch, fredagskvällsmat och lördagslunch. Men mätt var jag under hela tågresan sen!






Ja, ironiskt nog skulle det kunna spegla mitt liv just då och just nu =( .

Kommentarer
Postat av: Elin

SV: Tack så mycket :)

2011-06-18 @ 21:57:47
URL: http://geniet.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0