Tisdagsmiddag på stan

Om en timme ska jag cykla ner till stan och möta Emma för en liten "lunchträff" har vi kallat det, men det är lite sent för lunch ;) . Middag får det bli. Ska bli super, henne har man ju inte träffat sen ... Ja, jag vet inte när =S . Förra vintern? Eller var det nu i vintras? Shit, tiden går så jävla fort så man vet inte när nåt inträffade egentligen.

Idag ville jag verkligen inte vakna. Eller jo, lite då och då så jag kunde känna hur trött jag var och somna om igen. Det var skönt, men i evighet varade det inte, bara till elva.
Sen dess har jag tvättat lakan, strukit tvätt och lyssnat på dagens sommarpratare Gustaf Hammarsten. Fast inte hela programmet, då datorn segade sej i mitten och ville inte sluta buffra. Får lyssna om de partierna senare.

Kommentarer
Postat av: jasmine

Fin blogg! Rosa å allt, det gillar jag!

Allt bra med dig annars? :D

2011-07-13 @ 10:46:26
URL: http://jasmineofsweden.blogg.se/
Postat av: jasmine

Jaha okej! :) Är det du som gjort din design? :)

2011-07-13 @ 19:10:24
URL: http://jasmineofsweden.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0